Zero Hour

Igår började en ny serie i USA som jag har sett väldigt mycket reklam om när jag har kollat på PLL.. Jag bestämde mig för att se vad det var för något och jag fastnade direkt! 

Jag har precis sett första avsnittet och det var spännande redan från början. Det är helt klart en serie jag kommer att fortsätta följa. Zero Hour heter den. En sak som jag blev chockad över var att Mikael Nyqvist var med i den. Han spelar "the bad guy". Det tyckte jag var ganska roligt.. Även Anthony Edwards var med i serien (känd från bland annat city akuten och sen spelade han Goose i Top Gun).. 

Det är inte en sån där serie som jag brukar gilla, jag har nog inte riktigt förstått handlingen heller. På IMDB står det "Revolves around a bizarre twist of fate that pulls a man who's spent 20 years as the editor of a skeptics magazine into one of the most compelling conspiracies in human history." Jag fattar inte riktigt vad det betyder, men som sagt det verkar vara riktigt bra..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: