Ny telefon på väg

Då var denna dagen förbi.. Pappa och hans fru kom förbi på fika en stund på kvällen.. Vi satt och pratade en liten stund och när dom hade gått började jag kolla lite på mobiler..

Jag satt och jämförde bland några mobiler en stund och sen bestämde jag mig för en.. Jag klickade på beställ och om ett par dagar är den min. Det bästa av allt är att jag inte behöver betala så mycket själv eftersom jag fick pengar till det igår.. Det är bara några hundra som jag får betala själv.. 

Jag beställde även ett nyss simkort så jag kommer att byta nummer.. Det känns som att det är dags.. Det är alldeles för många som har mitt nuvarande nummer som inte ska ha det.. 

Vilken telefon det blev får ni se när jag har hämtat ut den.. Jag längtar jättemycket! 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: