Mycket att göra?

Idag har jag lite att fixa.. Inte så mycket egentligen.. Jag hade mycket, men jag ändrade om mina planer lite.. Jag ska i alla fall åka och köpa en förvaringsmöbel till Alvin idag eftersom han inte kan ha någon ordning bland alla leksaker..  Tanken var att jag skulle sätta ihop den och sortera bland hans leksaker innan han kom hem, men det hinner jag inte.. Vi får se när det blir av.. 

Tänkte ta ett snabbt stopp förbi hemköp också om ebbe tillåter det.. Det är han som är skjutsen.. Skulle vilja gå på stan, men jag har verkligen ingen tid till det känns det som.. Det är inte så kul att gå på eftermiddagen. Då har ju alla slutat jobbet och gått ner.. Vi får se..Känner mig i alla fall lite piggare idag än igår..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: