Busy day

Jag har inte direkt haft tid att blogga för det har hänt så mycket idag.. Först träffade jag den där tjejen och köpte det som jag skulle ha av henne och sedan pratade jag i telefon typ enda fram tills det var dags att hämta Alvin från dagis.. Efter det mötte jag upp Liljan som följde med oss hem.. Vi satt och snackade lite, provade lite kläder osv.. 

Liljans syster kom också över sen.. Johan färgade håret på dom och efter det åt vi tacos.. När vi ätit klart färgade Johan mitt hår och sedan duschade jag.. Resten av kvällen har bara varit lugn..

Imorgon blir det lite att göra.. Kul med dagar då det händer lite.. Fast idag har jag varit så seg så jag har bara längtat efter kvällen.. Blir en tidig kväll för mig ikväll.. Det känns i kroppen att det behövs.. Det har varit så mycket de senaste dagarna..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: