Barnkalas i vuxenversion

Det var riktigt kul igår kväll.. Det var ganska många som kom.. Fler än jag hade trott faktiskt.. Jag är mer än nöjd.. Jag hade tema barnkalas i vuxen version.. Jag hade massa ballonger, serpentiner och fiskedamm.. Johan hade dessutom tagit fram sitt lilla biljardbord som han fick av mig i julas.. Jag tror att det blev en hit för det stod nästan någon vid biljardbordet hela tiden och spelade.. 

Idag mår jag sådär.. Jag skulle ljuga om jag sa att jag mår bra, men jag är inte bakis i alla fall.. Alltid något! Imorse hade jag knappt någon huvudvärk alls, men den börjar komma lite nu känner jag..


Elina fiskar..

"Godispåsarna" med innehåll av: En kalastuta, en kondom, en liten flaska med alkohol (antingen vodka eller jäger), en liten chipspåse, ett sugrör och en liten kexchoklad.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: