Varför?

Dagen började bra. Jag var på bra humör. Jag provade en ny sminkning och det gick lite sådär. Provade även att göra ombre läppar, men det blev inte sådär jättebra heller. Tyckte dock att det var kul att prova och ska fortsätta öva så att man kanske får ett snyggt resultat i framtiden. 

Däremot vände mitt glada humör och jag blev jättedeppig. Helt utan någon anledning alls. Jag har försökt vända tillbaks det lite, men det har inte riktigt gått. Jag vet inte ens varför jag är deppig.. 

Har dragit på mig ett par hörlurar med musik för att få stänga in mig i min egna bubbla en liten stund. Tänkte ta fram alla nagelgrejerna och förhoppningsvis kunna tänka på annat. Om det inte funkar kanske jag lyckas komma på varför jag känner mig så jäkla deppig i alla fall..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: