tjugoförsta december

 
När jag var liten så trodde jag stenhårt på tomten. Jag firade alltid jul hemma hos farmor och jag har för mig att dom turades om vem som skulle vara tomte varje år. För tomten kom alltid! Jag minns hur spännande det var när tomten kom. Tillochmed när jag började tveka på om tomten fanns var jag nästan övertyga om att han verkligen fanns på julafton.

Jag tycker fortfarande om tanken på jultomten, även om jag vet att han inte existerar på det sättet. Det är mysigt på något sätt.
mamma

Ja visst e det så, julen är mysigt och magisk på ngt sätt och viser finns tomten :-)

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag blev alltid jättearg varje jul när jag var liten för att tomten inte kom. Visst kom tomten, men jag kunde utan problem lista ut vem som hade klätt ut sig och så surade jag för att det var morfar/pappa/vem som och att riktiga tomten struntade i mig haha.

Svar: det var inte alltid jag listade ut (även fast dom gick och "köpte tidningen") haha, men det måste ju ha varit rätt tråkigt att lista ut vem det är varje år
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: