När dåligt humör ändras

Åh. Jag var inte på så där jättebra humör när jag kom hem idag. DBT var inte alls kul idag. Jobbigt och förvirrande skulle jag beskriva det som. Jag hittade varken jacka eller skor på stan idag. Så typiskt mig. Varför måste jag vara så kräsen för? Sen när jag väl kom hem så orkade jag inte leta efter nyckeln i väskan så jag plingade på. Alvin försökte öppna, men det gick lite sådär.. Istället för att hämta Johan så sa han bara "kom in". Jättelätt när dörren är låst.. Eller inte. Bara att ställa sig och vända ut och in på väskan tills jag hittade nycklarna. 

Det gick dock inte att vara på dåligt humör speciellt länge. Johan berättade vad jag ska få för mat idag och köket är jättefint! Städat och lite julpynt. Så mysigt! Med lite julmusik dessutom. 

Nu ska jag ta och spela lite fram tills maten hade jag tänkt.. 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: