Lite klagande

Trött trött trött! Jag är så trött. Fast det brukar jag ju bli efter att jag har stått på loppis en hel dag. Idag har jag inte tid att sova lite middag för vi ska snart åka iväg och handla all julmat. Det ser jag verkligen inte fram emot. Har ont i hela kroppen och känner inte alls för att gå ut en endaste meter. 

Ont i ögat har jag också. Jag har haft det hela dagen. Sjukt störande. 

 
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag borde också ställa mig på loppis, men det är svårt att ta sig dit med alla saker när man inte har bil.

Svar: jag har inte heller bil. eller körkort.. men som tur är så är vi fyra tjejer som står tillsammans och två av dom har bil och körkort. Jag står ju varje lördag nere på santessons :)
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är ju toppen att man kan dela. Jag får tjata lite på mamma så kanske hon kan köra mig nån gång ibland. Har ju en hel källare full med barnkläder.

Svar: Ja absolut.. Det är jätteskönt. Vi är fem personer och har tre bord. Jag har ett eget och så delar dom andra 2 på 2 bord. blir ju inte så dyrt heller. :P
Förresten, varför har du inte bloggat på flera dagar? Tråkigt ju..
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Har haft alldeles för mycket att göra. Och när det väl är kväll är jag för trött. Men det kommer :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: