Julklappar!

Nu tänkte jag visa mina julklappar. 'cause I know you're dying to know haha

Ram som det står "Family is a small circle created by love" på. Form som man ska smälta ner choklad i och göra egna godisar. Nagelspray (som gör att nagellackat ska torka fortare). Hand och nagelkräm i ett. Två colamuggar. En liten älva. En ängel som lyser i olika färger. Salt och pepparkar i form av Colaflaskor. Kort på mina syskon. Tre månaders prenumeration på kuriren. En gullig askkopp. En tröja. Sex stycken nagellack. Ögonskugga. Badskum som luktar marshmallow. En tavla på Alvin. En skylt som det står "Världens bästa vän" på. Nageldekorationer. 

Och av maken fick jag den fina bussen. Jag älskar älskar älskar den! Jag ville verkligen ha den. Dessutom så fick jag Wii med tillbehörade grejer från pappa och hans fru, men det glömde jag ta kort på.

Jag är rätt nöjd med mina julklappar faktiskt.
LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag är också supernöjd. Men glömde självklart att fota innan jag började lägga allt där det ska vara.

Svar: Vad fick du då? :)
Arasen

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Alldeles för mycket för att kunna rabbla upp allt ur minnet :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: