försovning

Åh! Det här var inte bra. Johan ringde mig tio i elva (och det var bara ren tur att jag hörde det för mobilen var på ljudlös) och frågar hur dags jag ska till min DBT. Jag skulle ha varit där klockan elva. 

Men men, så blir det när jag har sovit riktigt bra. Jag minns att jag stängde av larmet med tanken "jag är trött och behöver inte gå upp än", men jag förtstår inte hur jag hade tänkt att jag skulle vakna sen.. För Johan var ju inte hemma. OCh att vakna i tid bara sådär är inte något som jag brukar göra.

Jag skrev till honom det första jag gjorde och han ringde upp mig ganska snabbt. Som tur var så hade han en tid imorgon klockan ett! Skönt eftersom jag behövde gå dit nu innan jul och lämna lite papper och få lite nya papper osv. 

Och där sprack också min plan med att handla dom sista julklapparna på min jättelånga lunch.. Jag tror att jag åker ner tidigare ändå och passar på att shoppa lite. För jag måste verkligen köpa dom sista nu! Fast först kanske jag borde klä på mig istället för att sitta i morgonrock..

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag håller med, det är verkligen gôr läckert det där lacket:)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: