Den sköna soffan

Bloggen bråkade lite med mig när jag kom hem så mitt inlägg ville inte publiceras.. Och vips innan jag visste ordet av sov jag på soffan.. Så kan det gå när man bara har sovit tre timmar en natt och sen hållt igång på loppis en hel dag..

Jag fryser dock jättemycket nu. Jag sitter i leggings, mjukisbyxor, linne, tröja, morgonrock med en varm filt runtom mig. Ändå fryser jag.. Usch.. Ikväll ska jag verkligen bara ta det lugnt och inte göra något ansträngande alls.. 

 
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hejsan! Ville bara kika in och tipsa om en tävling jag har igång nu där man kan vinna en rabattkod på BeccaDesign.se! Perfekt att ge bort som julklapp, köpa en julklapp för eller varför inte unna dig själv en liten julklapp? Superenkla regler, så kika gärna in och se om det är nåt för dig! :)

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Vore superkul om du ville delta! :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: