Ajajaj, det bultar och det bankar

Det lät konstigt från hallen. Och tankarna flög direkt till att Alvin hade vaknat, så jag gick ut och tittade och fick se...

eh ja,, en liten pubert... 

Annars då... Det var julavslutning på grupp DBT idag, det börjar i januari sen igen. Sen jag kom hem har jag spelat sims, ätit mat. kollat på julkalendern, läst saga för alvin och spelat lite till. 

Nu ligger jag i sängen för min rygg gör sjukt ont. Det har den gjort typ hela dagen. Vet inte om jag sovit i någon konstig ställning eller vad som är fel.. Hoppas det går över tills imorgon. Då ska jag ha möte med min arbetskonsulent och sen fixa systers naglar. Om hon nu kommer över efter skolan. Hon skulle ha gjort det idag, men glömde.. 

Har även lite smått ont i huvudet och det känns som att det kommer bli migrän av det, men har jag tur så hinner jag sova bort det innan det ens har börjat. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: