Vilken tråkig dag det är..

Vad stolt jag är över mig själv att jag inte gick och la mig igen efter att jag lämnade Alvin på dagis imorse. Jag ville verkligen sova, men jag stod emot! På så vis är jag nog inte vaken lika länge ikväll. 

Dagen hittills har spenderats hps Malin. Jag tittade på när hon städade och gosade med Isabell. Imorgon ska jag äntligen få gå dit och göra mina efterlängtade naglar.. 

Men åter till idag.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag känner mig helt seg och trött.. Jag ska försöka få i mig lite mat.. eller kanske ett ägg.. Beroende på vad jag är sugen på. Sen kanske jag borde tömma diskmaskinen och göra lite tråkiga sysslor. Blä, men det får nog bli så. Det är ju inte så att jag har någon gala att gå på eller liknande. Då hade jag ju tagit det före..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: