Mysigt att sova med barn?

Att vara småbarnsförälder kan ibland ta ut sin rätt.. Inatt fick jag rätten att sova dåligt..

Alvin kom in till mig halv fem.. Han hade gjort illa sig i sömnen så han hade ont.. Han kröp ned mellan mig och Johan.. Under mitt täcke ska han ligga.. Jag tror att han precis som jag känner trygghet av tyngden.. 

När Alvin sover rör han sig väldigt mycket.. När han sover bredvid mig så ska han dessutom nästan ligga klistrad på mig..Han drar och sliter i mig så jag kan knappt somna.. Mellan åtta och nia fick jag i alla fall sova någorlunda okej.. 

Dags att fixa till ansiktet nu innan jag ska träffa Johanna så jag ser lite piggare ut än vad jag gör nu.


Här sov han åtminstone still.. Min lilla älskling
.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: