Jag är någonstans i mitten

Jag har fått en del kommentarer på bloggen nyligen. Hatkommentarer. Både från folk som tror att jag är nazist eller att jag är emot dom. Jag är inget av det. Jag tycker bara att ämnet är intressant. 

Ni kan kalla mig för en tjock hora och tycka att jag borde sitta på arbetsläger, men vad ger det er? Det knäcker inte mig. Jag bryr mig inte. Jag läser kommentaren och raderar den. Mer än så är det inte. Jag skrattar åt det ibland. Att folk faktiskt tror att det påverkar mig.

Nu har det inte varit så mycket om andra världskriget på sista tiden, men det kommer! Jag har inte haft ork eller energin att leta reda på alla fakta. Det tar oerhört mycket tid och jag kan sitta i timmar för att skriva ett inlägg som ni sen läser i några minuter. 

Så jag lovar att det kommer ett inlägg inom en snar framtid, jag måste bara orka sätta mig och leta efter all information och fakta.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: