Kolmården bildbomb

Igår var vi som sagt på kolmården. Vi kollade på massor av djur, såg delfinshowen, åkte safari och lekte i Bamses värld,

Min kamera dog så jag fick tyvärr inte så många kort. Delfinshowen var också jättesvår att ta kort på, men jag fick några bilder. Det jag är mest ledsen över är att jag inte kunde ta kort på mina tre favoritdjur som vi såg. Orm, krokodil och hajarna! 

Bilderna hamnade lite huller om buller, men det får ni leva med.


Framme


Alvin i safarivagnen.


Plutten min


Lite fika..


En gnu eller nåt...


Alvin hittade en skön stol att gunga i..


Kamel..


Kamel..


Kameler..


Elefanter..


Elefant..


Jag hittade Paul.. Fast vänta.. Det var ju en schimpans.. Eller tulpan som Alvin kallade dom för..


Dags för delfinshow! Markoolio hade regisserat den och låtarna som spelades var dessutom hans...


Skötare och delfin..


Delfin..


Delfinerna vinkar.. Eller nåt..


Alvin i Bamses värld


Alvin kramar Bamse.


Alvin kramar Skalman..


Alvin klättrar..


Alvin Bamses lekpark


Alvin i Bamses lekpark


Alvin i Bamses lekpark


Safari


I linbanan..


Alvin tyckte det var kul, men lite högt..


Vacker utsikt


Björnar


En get på taket. 


Bumbi i linbanan


Gnuer eller vad dom heter..


En giraff som äter med några andra djur.. Gulligt!


En struts...


En struts...


Giraffer


En giraff..


En giraff


En såndär bisonoxe eller vad det heter..


Nån djurunge..


Några fler sånadär bisonoxar


Lite älgar och sånt..


Hmm.. Vad har vi här då?


Sen dog kameran och jag kunde inte ta fler bilder. Vi hade kul i alla fall och det var ju det viktigaste!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: