Idag

Jag och Johanna åkte till Burger King och åt lite. Vi satt och pratade en del. Efter att jag kom hem tog jag ett härligt bad. Jag har nästan nyss klivit upp.

Jag är jättetrött! Helt slut i hjärnan. Jag kollade på PLL inatt och upptäckte sen att Alvin hade somnat i min säng igen. Så jag lät honom sova kvar. Precis när jag höll på att somna så vaknade han. Han pratade lite med mig, han vände sig och vred sig jättemycket. Jag hade jättesvårt att somna. Jag hoppas han kan somna i sin säng ikväll. 

Snart är det dags att hämta Alvin och sen ska vi åka till Chop chop och äta med Ebbe och mina syskon. Egentligen borde jag inte göra det. Jag borde spara pengarna, men jag har aldrig ätit där och dom frågade om vi ville följa med. Jag slipper ju laga mat dessutom så det är ju bra.

Ikväll kommer min syster hit. Hon ska sova hos mig i en vecka. Det ska bli kul att se vad vi ska hitta på syster och jag. Mest blir det nog bara att slappa och se film. På lördag ska hon dessutom få ha en kompis sova här eftersom jag ska på maskerad. 


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: