Full rulle

Idag har det verkligen varit full rulle. Nea kom hit. Jag städade lite grann. Carola kom över med ena sonen och Alvin fick leka. Isabell kom över och vi satt och snackade en del. 

Vi fikade lite. Och lite senare åt vi jättegod fläskkotlett med pommes frittes och grönpepparsås. 

När alla hade gått hem utom Nea hjälpte jag henne att plugga lite. Jag ska börja hjälpa henne en gång i veckan med hennes läxor. Vi blev inte helt klara, men hon lovade att ta det sista ikväll så att det skulle bli klart. 

Alvin badade ett tag och sen lekte han lite. Han har sprungit runt som en tok hela dagen. Överskottsenergi? Jag är hur trött som helst och skulle egentligen vilja sova nu. 

Min hjärna bara snurrar runt och runt och runt och runt idag. Jag behöver verkligen prata med Paul, men jag får inte tag i honom. Det gör mig så nervös och orolig att jag får ont i magen. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: