Full rulle & barnvakt

Idag har det varit full rulle. Det började med att jag stukade lilltån inatt... Men det är bara pinsamt så vi skiter i det..

Min syster kom över efter skolan och hon följde med och hämtade Alvin på dagis.. Vi åt lite mat hemma och sedan skulle vi till tuna park och köpa en present.. Det var hur lång kö som helst och det tog jättelång tid.. Jag hittade en bra present (hoppas fan att han inte har en sån nu) och vi åkte hem.

Gick direkt upp till Carola och nu sitter jag barnvakt. Jag tycker det är viktigt att även par med barn får egentid för varandra (nej, soffhäng räknas inte riktigt in tycker jag) så då ställer jag gärna upp. Tre av barnen ligger tysta i sina sängar medan Wille och Alvin tittar på tecknade Batman.. 

Okej, det kanske inte låter som vi har gjort mycket, men det har varit väldigt stressigt.. 


Bjuder på en gammal bild
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: