Fem saker jag drömmer om

Simma bland hajar. Haj är mitt absoluta favoritdjur. Att få simma brevid en haj skulle vara en helt otrolig upplevelse! Hur häftigt som helst!

Ha ett stort bröllop med min drömklänning på en klippa med vacker utsikt över havet. Jag vill ha alla mina nära där och jag vill att min pappa ska leda mig fram till altaren. Med andra ord: Jag vill ha ett riktigt filmbröllop!

Semestra i Rom och Paris och titta på alla historiska monument. Jag vill sitta på den berömda trappan till Sacre Cour, jag vill se colosseum, jag vill åka upp i eiffeltornet och jag vill önska mig någonting när jag kastar ner en krona i fontana di trevi.

Skriva en självbiografi och få den publicerad. Det är något jag har velat göra ett ganska bra tag nu. Jag har lite problem med var jag ska börja, men det ger sig väl med tiden. Rom byggdes inte på en dag. Jag har funderat lite på titel, men än så länge har jag inte kommit på någon bra.

Vara med i en film eller serie. Jag har ingen önskan att bli känd, men att få ha en roll (en någorlunda stor roll, alltså ingen statistroll) i en film eller serie skulle verkligen vara en dröm som gick i uppfyllelse. Det skulle väl egentligen allt ovanför vara. Haha..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: