Back to school?

Carola och ungarna kom över en stund. Vi satt och snackade lite skit som vanligt medans ungarna lekte. Alltid lika trevligt. Wille stannade och lekte lite efter att Carola och de andra barnen gått. 

Efter ett tag kom Nea över. Först satt vi och snackade lite, sen behövde jag gå till affären och då stannade hon och Alvin hemma. Vi åt lite hamburgare och sen fick Alvin lite lördagsmys med cola och ostbågar. Alvin satt och tittade lite på tv medan jag hjälpte Nea med läxan. 

Alltså jag är 23 år. Jag har gått högstadiet och gymnasiet. Jag fick godkänt i fysik. Men jag kunde fan ingenting. Jag kände mig helt lost. Fast jag försöker i alla fall. Vi hann inte riktigt klart idag så hon skulle komma över imorgon. Då ska vi plugga hela dagen (med ett avbrott strax efter lunch för då får jag besök av Isabell).

Nu ska vi äta lite glass innan hon åker hem. Det ska bli så gott! Fast jag är lite ledsen över att min grädde är slut. Det måste jag köpa på måndag! Någon får påminna mig om det.. 


Jag har inte känt Nea så jättelänge, men hon betyder redan mycket för mig. Hon känns som en lillasyster för mig ♥ 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: