Böcker och ljud i natten

Igår kväll hade jag lite högläsning för Johan. Jag ville att han skulle läsa en bok, men han ville inte riktigt. Då tog jag saken i egna händer i stället. Jag gillar att läsa högt. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker det är roligt på något vis.

Det blev min favoritbok Inget varar för evigt. Den är hur bra som helst. Jag tror att jag har läst den fyra eller fem gånger nu. På sidan om läser jag även en annan bok av Sidney Sheldon. Catherines dröm. Den verkar bra, men jag har inte kommit speciellt långt i den än.

När vi hade släckt och skulle sova hörde vi läskiga ljud. Vi blev lite smått rädda, så vi gick upp och rökte. Efter det vågade vi inte riktigt släcka så vi låg och pratade en lång stund innan vi båda bestämde oss för att släcka och sova.

Amandas jul

Sv: Det var en lokal liten julmarknad här där jag bor :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: