Vinst i monopol och sit-ups

Johan och jag spelade Monopol idag. Bara han och jag. ♥ Det var mycket roligare och trevligare stämning idag än det var igår. Han blev bankrutt och jag vann! Känns väldigt skönt att få vinna ibland faktiskt!

Efter spelet började vi prata om fetma. Jag tycker jag har blivit så stor om magen på sista tiden. Jag går bara upp och upp i vikt. Jag vet ju varför. Det beror ju på all cola jag stoppar i mig. Och att jag så ofta vill ha godis och inte kan stå emot. 

Johan promenerar ju och har sig ganska ofta, men jag rör ju nästan aldrig på mig så det är inte så konstigt att det stannar. Jag bestämde mig för att prova på att göra ett par sit-ups. Jag har inte gjort det på jättelänge och blev väldigt besviken över resultatet. Jag klarade 16 och sedan fick jag ont i magen. 

Resultat? BÖRJA TRÄNA SARA! DET ÄR DAGS NU!!


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: