Tänk att något så ångestrelaterat kan sluta så positivt!

Sådär! Nu är jag hemma från läkaren. Det gick bra. Det gick verkligen mycket bättre än jag trodde. Jag kommer inte tvingas till någonting jag inte vill göra och jag fick tillochmed hämta ut sömntabletter. Nu gäller det bara att skaffa pengar till tabletterna. Det är inte det lättaste. 

Alvin blev jätteglad när jag kom hem och gav mig en stor puss. Johan sa att lägenhetsvisningen gick bra och att gubben hade mycket frågor. Det är väl bra antar jag. Frågar man inget får man inget veta. Han hade tills imorgon att bestämma sig så vi får väl se om han tackar ja eller om vi får fler besökare hit som vill kolla på lägenheten.

Jag börjar bli lite småhungrig, men jag har absolut ingen aning om vad vi ska äta idag. Förslag någpn?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: