Sune till attack!

Internet och dator fungerar mycket bättre nu! Jag har kommit fram till att min dator (jag kanske borde namnge den? Hulda kanske?) inte tycker om att jag har för många internetsidor uppe. Istället för att bli segare så stänger den av sig. Jätteroligt, eller inte!

Anyway.. Vi har precis käkat mat. Det blev köttfärssås med spagetti a'la Alvin. Alltså han lagade maten. Och jag hjälpte till såklart. Jag tänkte ta kort på maten för att visa hur duktig han var, men det hände en annan händelse som jag tog kort på istället.

När Alvin äter så sitter han oftast och dinglar med fötterna så där som barn gör. Såklart flög Sune på honom och rev honom på tån. Därför ger jag er nu:


Alvins högra stortå i ett alldeles för stort plåster. (Han började blöda ganska mycket) Han ville prompt ha den blåa med lejonet på.

För övrigt har jag fått väldigt bra nyheter idag, men jag tror jag väntar ett par dagar med att berätta det för er.
Anonym

Men åhh vad surt. Står det nån adress där? Typ någon mailadress till någon eller något?

Malin

Nee stackarn :/ Berätta dom bra nyheterna nu :D

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: