Sängen kallar på mig, jag orkar inte stå emot längre

Jag börjar bli riktigt trött nu. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Vi har tittat på film och pratat massor. Skönt att prata ut om lite saker som rör bröllopet och sånt. Snart måste vi verkligen sätta oss ned och diskutera det.

Jag mår lite bättre i magen i alla fall. Har inte behövt springa så mycket på toaletten. Det känns skönt. Jag har fått i mig mat också. Om nu någon är intresserad av att veta det? 

Imorgon kommer boendestödjarna halv elva och Alvin kommer hem efter lunch. Ska bli härligt med sovmorgon! Hoppas jag slipper mina hemska drömmar bara. Är det verkligen ingen som har liknande drömmar? Eller tips på vad de kan betyda? Aningar bara kanske? Nehe, inte det heller. Jag får väl gå och undra då.

Nu säger jag god natt för ikväll så ses vi igen imorgon när jag har vaknat till liv.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: