Nyklippt och snygg. Brudarna på dagis kommer slåss om att få leka med min ögonsten!

Eftersom vi fick ta klippningen i egna händer och det inte fungerade traskade gudfar över med maskinen. Det var inte roligt någonstans. Alvin blev livrädd, skrek och skakade. Jag tycker så synd om honom och det gör ont i mig att se honom så, men det var det smidigaste sättet att göra det på. 

Alvin fick sitta i min famn under hela klippningen och eftersom han var så duktig fick han två presenter, lite chips och cola. Egentligen skulle presenterna ha varit till hans födelsedag, men det gjorde verkligen så ont i mig att se honom så ledsen. Så idag fick han ett gosedjur med Svampbobs husdjur snigeln Gary och ett badlakan med Svampbob på. Det uppskattades stort. Det märktes. 

Under nästan hela klippningen satt han och höll i Gary för att söka efter tröst. Efter klippningen fick han duscha av sig allt hår och ta ett bad och sedan torka sig med sitt nya badlakan. Han lugnade ner sig ganska snabbt. Det var nog mest ljudet på maskinen som var läskigt.

Så här blev resultatet i alla fall:



Kortklippt, men det är skönt nu när det börjar gå mot vår och allt. Ni har väl inte glömt hur han såg ut innan?
Jonna

fiiiningen <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: