Megalodon - världens vackraste haj

Shit! Jag är så seg. Jag är riktigt trött nu, men jag känner samtidigt att jag vill se en till film eller något för jag är osäker på om jag verkligen kommer att somna. Klumpen är lika stor som den var igår och det är jäkligt jobbigt.

Vi har setat framför Jonnas tv och tittat på Mega Shark vs Giant Octopus. Den var helt jävla amazing. Det kanske visserligen beror på att jag ÄÄÄÄLSKAR hajar och Megalodon var med. Det går inte annat än att älska dessa underbart vackra och farliga djur. De är majestätiska. Havens härskare.

Visst, jag medger att jag skulle bli livrädd om jag såg Megalodon. Dels på grund av storleken, men också dels eftersom de inte lever längre. Erkänn att det skulle vara väldigt häftigt om man hittade en sådan levande idag. Som har överlevt. Visserligen tror jag inte att det skulle kunna hända, men jag kan inte låta bli att le när jag leker med tanken "tänk om..?"

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: