Magknip eller något helt annat?

Jag har sovit som en sömntuta. Ändå är jag fortfarande trött. Jag vull gå tillbaka till min säng och sova, trots att jag vet att det inte går.

Jag mår inte alls bra idag. Vaknade med frossa och magont. Som tur är har jag ingen feber. Man får vara glad för det lilla. Frågan är om man kommer orka med den här dagen? Jag har så fruktansvärt ont att det gör ont bara att röra på sig. Till exempel gör det ont att bara ändra sittställning i soffan. 

Jag mår illa så jag vill kräkas. Då är den andra frågan. Är jag förstoppad, på väg att få mens eller bara sjuk? Vid alla tre är det vanlligt att jag får frossa, ont i magen och mår väldigt illa. Frossan brukar vanligtvis försvinna när jag badar, men det gjorde inte det idag.

Hoppas ni mår bättre. Jag måste verkligen försöka må bättre om jag ska kunna orka åka till Jonna och ha spelkväll ikväll.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: