Läkarmöten och Nicke Nyfiken

Jag bestämde mig för att vara vaken en stund till igår. Såklart blev jag pigg, men jag föredrog det istället för att vakna runt tre. Ironiskt nog var det ungefär då jag somnade. Haha..

Min underbara boendestöd ringde mig klockan åtta för att se om jag var vaken, och det var jag faktiskt! Jag hade legat vaken i ungefär tio minuter. Hon ringde till mig för att hon ska följa med mig till läkaren idag. Jag är ganska nervös för att åka dit och det kan kännas bra att ha någon med sig då. 

Anledningen till varför jag är så nervös för det här mötet är för att vi ska prata om att starta upp någon behandling flr mig och min borderline. Jag känner att det är tillräckligt mycket runt omkring mig just nu så jag vet inte riktigt om jag kommer orka eller klara av en behandling än. Fast det beror väl på vad det är för typ av behandling såklart.

Jag kommer ju givetvis att berätta hur det gick på mötet när jag kommer hem. Jag hoppas bara att jag är på lika bra humör då som jag är nu

Alvin har också klivit upp nu. Han sitter och tittar på Nicke Nyfiken och väntar på att jag ska ge honom frukost. Och det ska jag göra alldeles strax. Efter det blir det att fixa sig lite och sen gå iväg till bussen. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: