Kvällssummering mitt i natten

Ida kom över en sväng så jag har inte setat speciellt mycket vid datorn. Därav mitt dåliga bloggande. Jag börjar känna mig lite trött och småseg, men Ida är fortfarande här så jag kan inte riktigt röra mig mot sängen än.

Alvin vaknade en stund förut också. Han hade ont i huvudet stackaren, men han ville inte dricka något. Han hade bara svårt att somna om. Han fick ligga på mitt bröst en stund, men han ville inte somna där heller. 

Hoppas han mår bättre imorgon. Då ska jag ha möte med min Gode man, Jonna kommer hit och mamma skulle kanske komma på besök. En dag med blandade känslor.


Jonna

de blir bra gummsan <3

Maxkaja

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: