Kungen av Svampbob

Det har blivit ganska lyckat idag. Alvin har inte kräkts nåt mer än trots att han har fått i sig mat. Det känns jätteskönt.

Ida har varit här och hon ska komma hit igen med sin kompis Karro. Ska bli kul att träffa henne! Sen så har Jimmie varit här också och Adde är här nu. Det är i alla fall några som vågat sig hit idag. Det är kul för Alvin att folk kommer hit och firar också. 

Alvin har fått världens bästa present av gudfar Adde. Det är inte mycket som kan toppa den om man säger så. Han har nämligen fått en bilsäng! Jag kommer ta kort på den och lägga upp den såfort den är färdigmonterad och klar!

Såhär söt är min älskling idag ♥

Alvin i en kartong och en filt. Båda med Svampbob som motiv
Anonym

Hahaha, ja det var ju riktigt kul. :D

Grattis till din pojke då! :)

Alltså vad förbannad jag blir, men bloggsvar har varit lite krånligt men jag ska försöka hitta någon mailadress och fråga. Hör av mig när jag gjort det.

Jonna

grattis till honom idag! ja har inte kollat din blogg så mycket, hämta nyss datorn så de blir ändring :) puss

Anonym

SV: Nu har jag skrivit och frågat så nu får vi vänta och se då vad vi får för klokt svar...

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: