Knäck i lurarna efter en natt med ganska lite sömn

God morgon, eller vad är det man brukar säga? Jag är alldeles för trött för att orka bry mig och jag fryser jättemycket. Det är alltid svinkallt i mitt vardagsrum på morgonen. Det är för att det är så nära köket tror jag. Och i köket är det inte bara kallt! Det är fan snökaos, århundradets kallaste plats på jorden, antarktis. Okej, lite överdrivet.. Jag erkänner, men kallt som tusan är det.

Alvin har vaknat till och från i natt som har resulterat i mindre sömn för min del. Dessutom så hade jag jättesvårt att somna ändå. Jag undrar om han har vaknat av mardrömmar eller växtvärk. Han vaknade verkligen flera gånger i natt och vid ett tillfälle gnydde han aj. Hur vet man om det är växtvärk eller något annat?

Idag kommer boendestöd hit. Det ska bli skönt, men de kommer senare idag än de brukar. Det är också skönt. Då slipper jag stressa aå mycket på morgonen! Sedan ska jag försöka få tag i min god man idag och försöka få in ett möte med henne innan fredag. Busy Busy..

Ps. Alvin lyssnar inte alls idag. Jag fick säga åt honom ungefär 20 gånger att ta av sig Johans keps innan Johan fick gå dit och ta den ifrån honom (Johan är ganska rädd om sin keps).
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: