Kalas och full rulle idag..

Alvin väckte mig för ungefär 30 minuter sen. Jag sov visst ganska länge. Fast det är bara bra. Det behövdes verkligen. Mina tangenter vill fortfarande inte ritigt och det är störande, men jag ska försöa blogga så mycket som jag kan ändå. 

Alvin sitter och tittar på Madicken och jag ska snart göra frukost. Efter det tänkte jag ta mig ett bad och sedan duscha. Sen är det bara att börja fixa inför kalaset klockan två. Tyvärr kunde inte Emilia komma eftersom hennes bror Milo var sjuk. Fast vi ska träffa Sandra, Emilia och Milo när Milo har blivit frisk istället. 

Jag har ordnat med allt till kalaset. Utom en sak som jag inte hittade. Sån där grej man blåser i som låter och så är det en pappersgrej som fylls med luft. En sån som Emilia hade på sitt kalas. Fast det får dom vara utan. Jag har ju allt annat. Till och med fiskdamm blir det. Jag har fixat tårta och fika som Klara an äta också. Hon är ju glutenallergiker.

Runt halv fem kommer pappa och resten hit och ska fira Alvin. Sen tar pappa och Helena med sig Alvin hem och har honom till måndag. Det ska bli skönt att vara lite barnledig nu. 

Vi får se om jag åker till Jonna ikväll också. Jag vill gärna. Jag hoppas bara hon orkar! 

Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: