Jonna and Linda sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G

Nu är jag vaken och Linda har åkt till jobbet. Jonna sitter och tittar när jag skriver som ett fan. Hon dregglar och har sig. Kanske inte...

Det blev ingen till film igår, vi låg och flummade och hade oss i sängen i stället hihi.. Jag fick veta ganska smaskiga saker om mina vänner. Bland annat att Jonna älskar att ha sex med Linda.. Eller hade jag fått det fel kanske? Nej, skämt åsido så prata vi hemlisar halva natten tills vi däckade. Riktigt mysigt och roligt!

När jag vaknade var Linda borta. Hon var borta med vinden. Sedan klättrade vi ner från den skyhöga (nästan) sängen och gick ut och rökte. Jonna påpekar att vi åt harkluttar till frukost också.

Nu ska vi bara ta det lite lugnt en stund innan jag återvänder hem till Chucky!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: