Jaha, då var man vaken idag med då

Jaha. Då var man vaken då. Jag är fortfarande jättetrött. Tror att jag somnade någonstans vid tre inatt. Det var nämligen så att jag fick ett infall runt tolv att se Alice i underlandet (den otecknade från 1999). Den var ungefär två timmar och sedan hade jag svårt att sova (men oj så intressant?). Tänkte skriva om filmen senare vad jag tyckte. Jag vill bara vakna till liv först.

Kallt är det i vardagsrummet också. Jag fryser och skulle verkligen vilja lägga mig i ett bad nu, men Johan sover så det går inte för sig. Alvin har bosatt sig framför barnkanalen och tittar just nu på Fåret Shaun. Han har sovit hela natten som tur är och inte bajsat en ända gång. 

Kan det vara så att han inte alls var magsjuk? Jag hoppas verkligen att det bara var något han hade ätit och att han mår bättre idag. Det är inte roligt för hans del (inte våran heller visserligen) om det vore magsjuka.

Fåret Shaun
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: