Jag somnade en liten stund

Jag hade tråkigt så jag la mig i sängen för att fördriva tiden. Jag tänkte bara ligga och filosofera en stund och sen gå upp, men jag somnade till och vaknade av ett samtal av en okänd man. 

Okej, det är inte så farligt som det låter. Det var en man som ville komma och titta på lägenheten imorgon klockan tio. Då är visserligen inte jag hemma, men Johan får visa honom lägenheten. Jag fick ett wake-upp call. Nu händer det faktiskt grejer. Fast det är bara skönt!

Frågan är ju vad jag ska göra nu. Om jag går och lägger mig är risken att jag vaknar runt tre i natt och det vill jag absolut inte, men är jag vaken är risken att jag blir pigg och inte kan somna senare. Upp måste jag imorgon bitti till varje pris. Jag ska åka och träffa min läkare på psykmottagningen.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: