Jag har shoppat massvis med kläder och det kostade mig inte en krona

Jonna har lite smått börjat rensa ur sin garderob och jag var där som en hök. Jag roffade åt mig 18 plagg. Love it! Längtar redan tills hon har rensat mer. Haha..

Annars känns det som en ganska skön dag idag. Jag hade lite huvudvärk när jag vaknade, men jag tror att den börjar ge med sig nu. Jag kanske ska träffa min syster sen, men det beror på om jag hinner innan hon åker hem. Jag är nästan säker på att hon kommer glömma ringa mig som hon lovade igår.

När jag kommer hem senare ska jag lägga upp bilder på vad jag har köpt och min outfit. Så har ni något att se fram emot.

Zazz

Filmerna blev min flickas nya favoriter måste jag säga.. När jag frågar vilken film ska du se då.. hon har säkert 100 st barn dvd filmer.. Så svara hon: Lyskopisarna eller vänta New moon land eller kan inte bestämma mig.. jag vill se båda!! De har spelats varje dag sen kalaset.. jag är SJUKT trött på dem nu hahahahaha

Så ja!!! dem blev en höjdare.. super bra gjort Sara.. även om jag som förälder är as trött på dem hahahaha

Zazz

Sen finns det massa fler bilder på min face från kalaset på lille bumbi du kan sno.. Jag taggade inte honom för jag viste om jag fick..

Teoelle

I love guest books, keep up the good work!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: