Jag har nog inte riktigt vaknat än, tror jag..

Usch jag känner mig helt seg så här nu på morgonen. Fast det kan ju bero på att jag gick upp för en halvtimme sen och inte riktigt vaknat till liv än. Idag mår jag i alla fall mycket bättre än igåt, i alla fall om man tänker på yrseln och det som jag hade igår på förmiddagen. 

Jag har fortfarande lite ångest, men den försvinner säkert under dagen. Jag fick ju ångest över ganska mycket igår. Först gick jag ju förbi deras hus och sedan gick jag till dagis. Jag har inte varit där på ett tag och fick ont i magen av att komma dig. Jag känner samma konstiga känsla idag.

Vad är det med dagis som gör mig så ängslig?

Idag ska jag åke till Jonna och härja så det kanske inte blir något skrivande förrän jag kommer hem ikväll. Så ni kan vara förberedda på det.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: