Jag fick en panikångest attack av att gå ut

Usch. Jag tyckte inte om att gå ut. Det första de säger när de kommer in är "Åh, har ni storstädat?" Nej, det har vi verkligen inte gjort! "Men sen sist vi var här" Men herregud damen. Ge mig ett brejk! Vi hade varit sjuka sist och det låg massa saker på bordet (som nu är borta). Så jävla stor skillnad är det inte. 

Jag får ångest av att ha dem här. Att gå ut när jag är livrädd för isen och har ångest är ingen bra idé. Det stärker bara min ångest. Det slutade med att Alvin och Johan fick vara kvar ute med tanterna och jag gick in. Nu har jag ont i magen och är orolig. 

Johan ska dessutom åka iväg med sin bror halv två för att kolla på någon ödla och eventuellt hjälpa till att bära akvariumet om Jimmie ska köpa den. Innan det skulle han över dit på kaffe också. Det är inte det att jag inte klarar Alvin, det är bara att jag har ångest och inte vill vara själv. Jag har sagt ja ändå, för jag vet att det skulle vara skönt för Johan att komma bort en liten stund. 

Jag ska väl spendera ensamtiden med Alvin till att titta på Ronja och försöka hitta någon intressant fakta om Andra Världskriget. Jag undrar om jag ska skriva om en person, en speciell händelse, en till tortyr eller om gaskammaren. Ämnet är så stort och det är verkligen svårt att avgöra det!
Jonna

usch gumman :( va hemskt! ja hoppas de är bättre nu <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: