Jag faller inte för snälla killar, ge mig en idiot tack!

Jag är helt slut. Det blir nog inget monopol för min del ikväll. Inte för Johans heller misstänker jag. Han vill nog inte spela ensam. Jag gissar på det i alla fall..
Jag har tittat på en film för att fördriva tiden lite. Om jag inte hade haft en pojkvän som jag ska gifta mig med inom en snar framtid hade jag drömt mig bort och önskat att jag var flickan i filmen. Okej, jag kanske gjorde det lite då. Fast bara lite grann.
Jag blev helt kär i den här låten från filmen:
Jag är helt slut. Det blir nog inget monopol för min del ikväll. Inte för Johans heller misstänker jag. Han vill nog inte spela ensam. Jag gissar på det i alla fall..

Jag har tittat på en film för att fördriva tiden lite. Om jag inte hade haft en pojkvän som jag ska gifta mig med inom en snar framtid hade jag drömt mig bort och önskat att jag var flickan i filmen. Okej, jag kanske gjorde det lite då. Fast bara lite grann.

Jag blev helt kär i den här låten från filmen:
Jonna

ja är singel så ja känner mig riktigt träffad :o MÅSTE kolla på den filmen ^^ tack för tipset hun <3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: