Idag är bara en sådan dag..

Jag går fortfarande och tänker på min knasiga dröm. Jag kan bara inte släppa den. Vad betyder alla mina konstiga drömmar? Något dåligt är på väg att hända. Jag känner det på mig. Jag vet bara inte vad det är än. Jag hoppas jag får reda på det snart.

För övrigt har jag gått och blivit magsjuk. Jag är ju ganska välsignad med att ha svårt att kräkas, så det kommer ju bara bakifrån. Har ingen lust att sitta med en hink brevid mig. Nej, usch. Jag hoppas det går över snart. Känner mig ganska seg och så idag. 

Alvin fick vara hemma idag. Vi försov oss och ingen av oss orkade gå. Det är fail av oss. Det vet jag, men idag fick bli en sån dag. Och jag chansar på att han vet om att jag inte mår bra idag, för han trotsar till max! Kastar saker i golvet, skriker, svär och slår på allt han ser.

Jag känner mig som en död zombie. Tänkte ta ett kort, men jag ser så hemsk ut så ni får nöja er med ett gammalt.. 


Jag saknar mitt långa hår
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: