Ge mig tips på vad vi ska göra?

Jaha. Då var busprinsen hemma då. Började direkt när mormor gick gjorde han också. Hade jag väntat mig annorlunda? Nej, jag tror faktiskt inte det. 

Jag har fortfarande inte kommit på något skoj att göra idag. Jag tänker så det knakar. Vi skulle ju kunna baka, men jag har inga ingredienser hemma. Vi skulle kunna ta en promenad, men det är roligare med sällskap. Min hjärna är helt blank. Ge mig tips?

Han älskar ju att rita, men tröttnar fort. Jag hinner bara ta fram grejerna och sitta i fem minuter innan han vill göra något annat. Det blir så hattigt. Jag vill göra något som tar minst en halvtimme. Dansa flamenco kanske? Nej, den kan jag inte. Jag får helt enkelt fortsätta tänka tills hjärnan bränts sönder.




Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: