Ensam och uttråkad

Bara för att det är en sån här sjukdag och jag inte kan ta över någon hit är jag jätteuttråkad. Jag hittar ingen film jag vill se, jag kommer inte på något roligt att göra, jag har inte lust att bada. Jag är inte ens sugen på något just nu. Då kan man gissa på att jag är galet uttråkad. 

Jag sprang upp en snabbis till pizzerian/kiosken och köpte hem lite godis och en korsordstidning. Kryssen var jättetråkiga. Antingen var de för lätta eller för svåra. Godiset var inget gott (jag tog en sort som jag åt för flera år sen, men inte gillade idag.. tydligen). 

Alvin har somnat och Johan har gått över till Adde på fest. Han ville inte lämna mig ensam först eftersom Alvin är dålig (fast jag vet inte om han är det, för det går upp och ner hela tiden), men jag kände att jag ville vara lite ensam, så han gick över en stund. Jag skulle ringa om jag ville ha hem honom.

Man kanske skulle lägga sig ner och bara lyssna på musik och försöka koppla av? Fast då skulle jag nog somna och inte vakna förrän typ fyra imorgon bitti. Det vill jag inte.. Vi får väl se vad som händer och sker.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: