Du är raderad ur mitt liv, jag hoppas du är nöjd lilla gumman

Efter det här inlägget kommer jag inte spendera mer tid på dig. Det är bara onödigt eftersom jag vet att det är uppmärksamhet du vill ha. Och det är något jag under inga omständigheter tänker ge dig!

Att prata skit om mig (speciellt till mig) är något jag har ganska svårt för. Jag tar väldigt lätt illa vid och deppar ihop istället för att rätta till. Men när nån pratar om mina känslor. Vad som är äkta och inte blir jag bara irriterad. Denna gången är det väl mest skrattretande, men ändå.

Det finns en person som är helt emot att Johan och jag ska gifta oss. Endast för att hon inte får vara min tärna. Denna person har inte träffat varken mig eller Johan på väldigt länge. För att hon inte får bli tärna har hon nu hånat oss och våran relation på Facebook. 

De flesta har backat upp för mig och Johan och vi har sagt att om hon inte ber om ursäkt så är hon inte välkommen på bröllopet. Hon svarade att hon inte ville komma och att hon inte ville ha något med oss att göra. 

Från och med nu är du officiellt raderad!

Förlåt för det lilla negativa, men var tvungen att skriva av mig lite..


Valkyria

Ödsla ingen energi på en person som blir grinig för en sådan sak menar den personen förtjänar inte din vänskap och definitivt inte om personen går och snackar massa skit om dig , då finns det ingen anledning till att hon ska komma på ditt bröllop ! men kom ihåg gör så ditt bröllop blir minnes värt ! :)

<3

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: