Chokladbollar utan pärlsocker?

Alvin och jag har tittat på Kajsa Tomat som han säger. Egentligen är det Kajsa Kavat, men det är väl lättare att säga tomat än kavat. 

Johan har börjat baka inför alla gäster som ska komma i veckan och jag och Alvin tänkte baka chokladbollar. Jag skulle kolla så vi hade alla ingredienser, men det var en sak som fattades. Såklart det viktigaste av alltihop! Vi hade inget pärlsocker. Så nu får jag skicka ut Johan att köpa det. Jag skulle ha gjort det själv, men jag har inga bra skor att gå i och Johans är lite för stora att gå i ända till Konsum. 

När han kommer tillbaka ska vi börja baka, Alvin och jag. Annars är det en sån där trött-dag idag. Tråkig dag som bara den.
Olavfelicia

Wonderful site. Please continue this great public service.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: