Är en morgon med lugn och tystnad för mycket begärt?

Usch, hemska morgon! Alvin har flängt runt i lägenheten som en stucken gris sedan klockan sju. Han har slagit mig på halsen och hållt på. Dessutom har ångesten inte lagt sig sedan igår. 

Jag längtar tills min syster kommer! Då blir jag nog gladare. Förutom det irriterande faktor att hon vill se melodifestivalen. Varken Johan eller jag vill se det längre. De senaste åren har det ju bara varit massa skit! Jag får väl se någon film på datorn under tiden med Johan eller hitta på något annat. Om hon nu propmt inte kan låte skiten gå utan att se på det.

Hon kommer i alla fall hit och det är det viktigaste. Det blir tredje gången gillt. Egentligen skulle hon ha sovit hos mig för två veckor sedan, men då sov Erik här och sedan förra veckan men då vet vi ju hur det gick

Jag älskar dig lillasyster ♥



Syster för flera år sedan...
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: