En ny start?

Jag vill börja med att skriva att jag kommer att ta en liten minisemester med Alvin i helgen och bo hos min kusin. Jag kommer inte ta med mig datorn, för jag kommer ändå inte ha tid med den. Vi åker redan imorgon förmiddag och kommer hem på söndag.

Det andra är att jag kommer ta bort kategorin bröllopsplanering och dess innehåll. Anledningen är att Johan och jag har gått skilda vägar. Vi kommer att bo ihop tills han hittar någonstans att bo på, men annars har vi gjort slut helt. Jag behöver vara ensam och få ordning på mig själv och mitt liv och då kan jag inte ha ett förhållande. Sorgligt, men sant!

Vi har verkligen försökt att få allt att funka. Vi har kämpat och prövat, men fungerar det inte så gör det inte. Det är inget varken jag eller Johan kan göra något åt.
sofia

:(

sofia

Synd, men jag lovar syster det kommer att bli bättre. Jag älskar dig sjukt mycket och vill bara att du ska ha det bra! Även om jag är mindre än dig så finns jag för dig i alla lägen! <3

Zazz

Lycka till i framtiden Sara

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: