Det blev en ny trots allt...

Jag avskydde förra bloggen så otroligt mycket. Jag ville ha en ny och börja om från scratch, men sen glömde jag helt enkelt bort och kom inte på något bra bloggnamn. Tillslut fick det bli så enkelt att jag tog Arasen eftersom jag ändå heter det på nästan allt annat. Det var mest naturligt än att komma på ett nytt smeknamn. 

Tills vidare kommer jag ha den här gratisdesignen som jag har laddat ner från Lady Dahmer. När jag har tid ska jag ändra några detaljer i headern om jag inte gör en helt ny. Kaffet och telefonmodellen är ju inte riktig jag. Det skriker inte Sara precis. Och det vill jag att min blogg ska kunna göra.

Jag kommer blogga lite annorlundare i den här bloggen än i förra bloggen. Här kommer jag vara mer öppen, lägga in fler bilder och kanske skriva saker som man inte ska skriva om egentligen. Jag kommer inte ha något tjafs i stil med Veckans ditten eller datten. Inte heller andra fjanterigrejer. Bloggen är menad att handla om mitt liv, mina svårigheter, mina framgångar och allt annat som rör mig.

Jag hoppas ni kommer följa min nya blogg som kommer vara en blandning av tråkig, chockerande, äcklig och härlig att läsa. Gillar ni det så är det bara roligt att dela med sig. Gillar ni det inte så skiter jag fullständigt fan i det om jag ska vara ärlig. Jag tvingar ingen att läsa. Det har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Hej då MomLovesYou.. För ALLTID!!

Romina

Jag har funderat ett jhavla bra tag och det gar inte en enda dag utan att jag tanker pa dig. Antar att det ar for att jag pa ett sett saknar dig sa otoligt mycket. de va bara det jag ville saga.. hoppas att du har det bra ..

Arasen

hihi

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: